2. Маркування, пакування та правила зберігання музичних товарів
Кожен музичний інструмент повинен мати маркування, в якому вказують: найменування і товарний знак (марка) підприємства-виробника, його місцезнаходження, найменування виробу, артикул або інше умовне позначення, номер стандарту, дату випуску. До кожного інструменту додається паспорт, де вказуються всі дані, включені в маркування, а також умови зберігання, штамп перевірки якості, адреси гарантійних майстерень і незаповнений (чистий) гарантійний талон.
Маркування наноситься у різних частинах інструментів залежно від виду. Так, у щипкових інструментах маркування наноситься на дно корпусу – навпроти резонаторного отвору; у смичкових – на дно навпроти ефа; в ударно-клавішних – на внутрішній бік клавіатурної кришки під пюпітром; в язичкових – на внутрішню площину сітки або зовнішню площину правої деки; в духових – на зовнішню площину корпусу.
При упакуванні кожен музичний інструмент спочатку загортають у папір або поліетиленовий пакет, а потім укладають в чохол або футляр. Інструменти не повинні вільно переміщуватися у футлярі.
У зимовий період неможна заносити музичні інструменти в тепле приміщення. Попередньо перед розпакуванням їх треба витримати протягом 10-12 годин у прохолодному приміщенні і тільки після цього розпаковувати та переносити в приміщення з кімнатною температурою.
Зберігати музичні інструменти необхідно в сухому, опалювальному, вентильованому, закритому приміщенні з температурою повітря +10...+25 градусів, при відносній вологості повітря 50-60 %.
Інструменти повинні бути захищені від протягів, шкідливої пари, дії прямих сонячних променів. Не допускається зберігання поряд з хімічно активними речовинами і укладання навалом. Зберігають інструменти на стелажах, полицях в нерозпакованому вигляді, підвішеними або в штабелях на відстані не менше 1,5 м від опалювальних і нагрівальних приладів.